środa, stycznia 06, 2021

Ulubieńcy grudnia 2020

 


Witam was serdecznie w nowym roku. Ciągle mam nadzieję, że będzie on lepszy od poprzedniego, chociaż jak dla mnie zaczął się tragicznie... no cóż, a jak tam wasze początku 2021 roku ? Mam nadzieję, że szczęśliwie. 

Dzisiaj przychodzę do was z nowym, pierwszym w tym roku postem i są to ulubieńcy z grudnia, więc na chwileczkę musimy się cofnąć jeszcze do 2020. Na krótko, bo ulubieńcy będą bardzo minimalistyczni i dobrze, bo przez wydarzenia z ostatnich kilku dni to nawet nie mam zbytnio siły się rozpisywać. 



BODY BOOM- peeling kawowy do ciała
Peelingi kawowe to coś wspaniałego i nie pierwszy raz zachwalam jeden z nich, ale ten jest wyjątkowy. Jest to złoty peeling, więc oprócz swoich właściwości pielęgnacyjnych, dzięki złotym drobinkom nadaje naszej skórze blasku i to dosłownie. Złote drobinki zostają na ciele jeszcze przez długi czas co daje piękny efekt. Gorąco polecam jeśli ktoś jak ja lubi mieć mieniącą się skórę. 

No i jest to pierwszy i ostatni ulubieniec kosmetyczny tym razem.


Ulubiona książka: 

BRAK

Ulubiony film/serial: 


FOLLOWERS - japoński serial netflix 

Serial ma tylko jeden sezon składający się z 9 odcinków i każdy jakoś po 40 minut. Bardzo wciąga, wiec w jeden, max 2 dni można obejrzeć. Serial o dzisiejszych czasach, o parciu na szkło, trochę o wyścigu szczurów i pędzącym świecie sławy. Takie są moje odczucia po obejrzeniu. Młoda aktorka próbująca się wybić i słynna fotografka, która próbuje połączyć pracę z wychowywaniem dziecka i zastanawiającą się czym tak naprawdę jest kobiecość i sukces, kariera. 


Ulubiona piosenka:



1 komentarz:

Copyright © ALISOWY ZAKĄTEK.BLOG , Blogger